Tuesday, December 25, 2007

KANCANABURI: Selamat berangkat buat Pakcik Mail & Ron

Petang ni 25 Disember 2007 dua ahli TRM akan menaiki keretapi pukui 650 ptg dari Padang Besar ke Bangkok. Kebetulan aku stay kat Hatyai Regency Hotel sedang bercuti bersama keluarga, jadi boleh la pi jumpa depa kat Stesyen Keretapi Hatyai. Peliknya aku sekeluarga dok di tingkat 7 hotel yang tidak menyediakan khidmat internet tapi bila aku buka notebook aku dapat free access dari Diamond Hotel yang terletak bersebelahan dengan hotel ni! Tu yang boleh publish berita ni. Macam tu pun kira ok jugak.. Malamnya siap televedio dengan Man Pdg Serai lagi. Untuk kedua ahli TRM, semoga anda selamat sepanjang kayuhan di KANCANABURI!
*Jangan lupa pakai stokin tangan yang aku sponsor tuh,,,sat ni terbakaq tangan! hehe

Latest Update: 29 December 2007--Sms Ron: Walaupun lasak ari ni kami sampai d kanchanaburi 134km jumlah kayuhan dah 384km-best la d hell fire pass sgt sadis bila mlawat muzium perang

Sms Pakcik Mail: Malam ni baru ada masa sikit, sampai kat Kancanaburi pkul 830 mlm, makan sup kambing free, mr karim blanja

--December 28th, 2007 (Ron said in his sms: "Sampai d ban thong pha phum jam 530 the distance 74km very3 tough 95% mountainess-sekarang dok rehat la bilik 20rm tapi cun esok saya antar gambar letih sgt la ni")

--December 27th, 2007 (They approached Sangkaburi from Pracedi Samong at 4pm)






train from padang besar arrived at hatyai railway station

at 740pm (malaysia time)

street show infront of regency hotel & lee garden

plaza hotel for celebrating christmas eve... mmm



gud luck bro!

No comments: